Magento Ondersteuning

Professionele Magento Ondersteuning Voor Uw Bedrijf

U heeft uw Magento webwinkel gebouwd. Het is nu van cruciaal belang om het rendement op uw investering te maximaliseren. Om uw omzet te zien groeien en ervoor te zorgen dat klanten positieve feedback achterlaten, zult u uw webwinkel perfect moeten laten werken. Na zes jaar Magento ontwikkeling en ondersteuning en de uitzonderlijke kennis van ons team kunnen wij u garanderen dat uw website beschermd wordt tegen mogelijke problemen en doelmatig de huidige problemen oplost.


Onze Magento Ondersteuningsservice Omvat:

  • Installatie en Optimalisatie

    Ons team van Magento experts controleert elke website door middel van herziening van de code, architectuur, database en server instellingen om ervoor te zorgen alles werkt zoals het zou moeten werken. We kunnen ookeen compleet nieuw opgezette Magento webwinkel realiseren.

  • Preventie van Problemen

    In plaats van wachten totdat er dingen verkeerd gaan, monitoren we uw website voortdurend om problemen die uw webwinkel zou kunnen ervaren te voorspellen en te voorkomen. Onze gecertificeerde experts ontwikkelen een plan om de risico’s snel en efficiënt te elimineren.

  • Oplossen van Problemen

    We zijn 24/7 bereikbaar via telefoon, e-mail, Skype en ons ticketsysteem. Alle inkomende zaken worden snel geëvalueerd en toegewezen aan onze gecertificeerde ontwikkelaars. Wij doen ons uiterste best om het probleem op te lossen en coördineren updates en oplossingen met de klant om ervoor te zorgen dat we het goed doen door.

Bepaal Welke Ondersteuning u Nodig Heeft

Magento Ondersteuning Voor Iedereen

  • Support2Go

    Voor de klanten die niet altijd beschikken over ondersteunende taken hebben we Support2Go ontwikkelt. Deze dienst is gebaseerd op basis van pay-as-you-go, zodat u zich niet druk hoeft te maken over ongebruikte uren: u betaalt in kleine termijnen en kan uw vooraf betaalde uren binnen 12 maanden gebruiken. Support2Go is ook een goede keuze voor bedrijven die er niet klaar voor zijn om ondersteuningsplannen te kopen, maar Maven’s ondersteuningsservice een keer willen uitproberen voordat zij zich aanmelden voor meer.

  • Ondersteuningspakketten

    Onze ondersteuningsplannen zijn ontworpen om aan de eisen van alle bedrijven te voldoen, zij het een kleine winkel, een startup, een onderneming of een bedrijf. Onze ondersteuningsplannen bevatten een breed scala aan preventieve en reactieve maatregelen die om alle mogelijke problemen waaraan uw website kan worden blootgesteld omvat.

Geinteresseerd? Bekijk Onze Vier Ondersteuningsplannen

Noodpakket
Het noodplan is ontwikkeld met de bedoeling om bedrijven te voorzien, die niet vaak ondersteuning nodig hebben
Zeer geschikt voor:
Alle bedrijven
16
Jaarlijke ondersteuningsuren:
  • 24/7 bereikbaarheid en prestatie monitoring
  • Overeenkomst op het gebied van ondersteuningslevel op basis van prestatie
  • Ondersteuning bij technische applicaties (uitbreidingen, aanpassingen)
  • Vaardigheidskwestie op het gebied van escalatie en resolutie
  • Ondersteuningstickets
  • Ondersteuning via de e-mail en telefoon
  • Toegewijde accountmanager
  • Bedrijfsanalyse (SEO and prestatiebeoordelingen)
  • Projectmanagement team
€700
Eenmalige betaling:
Vraag Ondersteuning Aan
Plan Zilver
Het zilvere ondersteuningsplan is ontwikkeld om een complexe service aan te bieden, die de meeste scenario’s dekt en een toegewijde projectmanager aanbiedt
Zeer geschikt voor:
Kleine bedrijven
40
Maandelijkse ondersteuningsuren:
  • 24/7 bereikbaarheid en prestatie monitoring
  • Overeenkomst op het gebied van ondersteuningslevel op basis van prestatie
  • Ondersteuning bij technische applicaties (uitbreidingen, aanpassingen)
  • Vaardigheidskwestie op het gebied van escalatie en resolutie
  • Ondersteuningstickets
  • Ondersteuning via de e-mail en telefoon
  • Toegewijde accountmanager
  • Bedrijfsanalyse (SEO and prestatiebeoordelingen)
  • Projectmanagement team
€1900
Maandelijkse betaling:
Vraag ondersteuning aan
Plan Goud
Het gouden ondersteuningsplan is ontwikkeld om u te voorzien van alle ondersteuning inclusief extra uren en een bedrijfsanalyse
Zeer geschikt voor:
Middelgrote bedrijven
80
Maandelijkse ondersteuningsuren:
  • 24/7 bereikbaarheid en prestatie monitoring
  • Overeenkomst op het gebied van ondersteuningslevel op basis van prestatie
  • Ondersteuning bij technische applicaties (uitbreidingen, aanpassingen)
  • Vaardigheidskwestie op het gebied van escalatie en resolutie
  • Ondersteuningstickets
  • Ondersteuning via de e-mail en telefoon
  • Toegewijde accountmanager
  • Bedrijfsanalyse (SEO and prestatiebeoordelingen)
  • Projectmanagement team
€3500
Maandelijkse betaling:
Vraag ondersteuning aan
Diamant
Het ondersteuningsplan ‘Diamant’ is ontwikkeld om u te voorzien van uitzonderlijke service en ondersteuning voor 120 uur per maand. U krijgt tevens een toegewijd projectmanagement team toegewezen
Zeer geschikt voor:
Grootschalige bedrijven
120
Maandelijkse ondersteuningsuren:
  • 24/7 bereikbaarheid en prestatie monitoring
  • Overeenkomst op het gebied van ondersteuningslevel op basis van prestatie
  • Ondersteuning bij technische applicaties (uitbreidingen, aanpassingen)
  • Vaardigheidskwestie op het gebied van escalatie en resolutie
  • Ondersteuningstickets
  • Ondersteuning via de e-mail en telefoon
  • Toegewijde accountmanager
  • Bedrijfsanalyse (SEO and prestatiebeoordelingen)
  • Projectmanagement team
€4000
Maandelijkse betaling:
Vraag ondersteuning aan

*De maandelijkse Magento ondersteuningsplannen vereisen een overeenkomst van minimaal 12 maanden. Uren vervallen aan het einde van elke maand. Sommige taken die hierboven zijn genoemd kunnen meer tijd kosten om te kunnen voltooien dan de afgesproken tijd. Telefonische ondersteuning is beschikbaar tijdens de afgesproken ondersteuningsuren: 9 -5 Oost M-F. Extra uren zijn elke maand beschikbaar tegen de bedragen behorend bij uw huidige ondersteuningsplan. Plannen kunnen worden beëindigd met een vooraankondiging van 60 dagen.

WHAT OUR CLIENTS SAY